onsdag den 13. april 2011

Brok, brok, brok & atter brok.

Hej, jeg vil nu brokke mig, og det skal ske her.


Jeg er imponeret over, hvor respektløse folk kan være. Bla. på skolen.
Vi er omkring 4-5 vegetarere, som skolens køkken laver speciel mad til, og så får resten, omkring 50 personer, mad med kød osv. Men Billie hjælpe mig, om folk ikke er begyndt at spise VORES mad, når de ikke kan lide det med kød. I går var der stort set ikke nok til, vi kunne få sovs på vores ris. Sådan noget pisser mig af - der er lavet mad til 5 personer, og så æder I af det? Gå ud og bliv ramt af et tog, altså.


Vi kan heller ikke få håndklæder på vores badeværelser på gangen, da folk fra Vestfløjen tager dem til deres badeværelser, selvom de skal bruge deres egne. Nå, jamen så render vi da bare rundt med våde hænder! 

1 kommentar:

  1. "Men Billie hjælpe mig"

    HAHAHAH FUCK DU SØD MAN. Men det bare totaaaalt træls :( I must say.

    SvarSlet