torsdag den 7. marts 2013

Forelskelse.

Forelskelse er en finurlig ting. Det kan redde dage, men samtidig smadre dem totalt i stykker.
Man kan flyve på en lyserød sky, eller man kan ligge og være ved at dø. Jeg er pt. på den første, men det svinger.

Alt kredser om ham - mit humør, mine smil, mine tanker, selv mine drømme. Og det er næsten sygeligt. Det kan da umuligt være sundt, at være så glad for en person.

For jeg ved jo også, at det kan gå i stykker i morgen. Han kan få en kæreste, han kan afvise mig, eller, måske værst af alt, kan han finde ud af, hvad jeg føler. 
For hvis han fandt ud af det, ville alt ændre sig. Måske ville jeg ikke få flere af de der kram, måske ville han holde sig fra mig, måske, måske, måske. 

Men samtidig har jeg lyst til at skrige det ud over hele verden, for jeg føler slet ikke, jeg kan skjule det. Jeg smiler, så snart, jeg ser ham. Så snart jeg bare kan se ryggen af ham, så sidder smilet på mine læber. Så snart jeg kan høre hans stemme, lyser hele min verden op. 

Det hele er så bøvlet, men samtidig så let. 

With a feeling I'll forget, I'm in love now.  

2 kommentarer:

  1. Org kender det godt! Det er sq ikke sjovt, men alligevel er det. Det er såå forvirrende. Men ville det ikke være dejligt hvis du kunne blive afklaret med om han kan lide dig? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det ville det et eller andet sted, men jeg tør simpelthen ikke tage chancen - er alt for bange for afvisningen.

      Slet