mandag den 20. maj 2013

Dag 6-10.

Hej followers og andre mennesker!

Jeg undskylder meget, at jeg ikke har fået opdateret min blogchallenge, men jeg har simpelthen ikke haft overskud til det. Har ikke lavet andet end at være kæreste kedelig, set/læst Nicholas Sparks film/romaner, og drukket. Spændende? Well..

Men. Here we go.

Dag 6: Et kig i dit klædeskab - af personlige årsager bryder jeg mig ikke om, at tage billeder af mit klædeskab. Kald mig bare mærkelig, jeg kan tage det!
  
Dag 7: Din livret - Pasta Cabonada eller min fars opskrift på kylling i ovn!
 

Dag 8: Hvad du laver når du er alene - Stener Tumblr!
 

Dag 9: Noget der gør dig glad - "Hoe Down Throw Down" scenen fra Hannah Montana The Movie. Eller musikvideoen til "We Are Never Ever Getting Back Together". Eller One Direction. Eller Green Day. Eller Simple Plan. Eller All Time Low. Eller mine venner. Min mor. Min kæreste. Mine søskende.
 

Dag 10: Et billede af dig selv taget i dag -  jeg nægter simpelthen at tage et billede af mig selv lige nu! Er på vej ud af døren til træning, lol. So charming! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar