fredag den 22. november 2013

Ønskeliste.

Eftersom det snart er jul og min fødselsdag (bliver fucking gammel...), så tænkte jeg, at jeg ville lave en ønskeliste! Ønsker mig fucking meget, så den bliver nok lang, lol.

  1. Tattoo gavekort til THink eller Nørgaard Tattoo.
  2. En kasse Faxe Kondi Free (gerne flere...) - har næsten ikke flere. 
  3. En date med en sød og lækker fyr - gerne en tatovør, gamer, ginger, skater eller musiker.
  4. En tur i biografen.
  5. En ny M By M blazer, den med oprullede ærmer, som jeg rent faktisk kan passe.
  6. Midi- og maxikjoler.
  7. Stand-up dvd'er (det nye show med Andreas Bo, Tobias Dybvad, Hartmann eller "Fuhlendorff - Stort set" boxen)
  8. "Love And Misadventure" - bog af Lang Leav.
  9. Tøj, sko osv med nitter.
  10. Djeep lightere, da jeg altid smider mine væk (og gerne vil give en til Mikkel, lol).
  11. Penge til mit "tattoo money" jar.
  12. Store, fluffy sweaters.
  13. 5SOS beanie, t-shirt og deres EP.
  14. Smykker fra ZÖL.
  15. Nye pumps - helst i fede farver eller med nitter. 


More to come, I'm sure!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar