tirsdag den 25. november 2014

Det er meget sjældent, at jeg er stolt af mig selv. Men i disse dage er jeg VIRKELIG stolt af mig selv, så nu skal det ud.

Det er et år siden, jeg har selvskadet. Et fucking ÅR. Jeg er så stolt. Jeg har gjort det. Jeg er kommet ud af det.

Det var min måde at håndtere verden på i mange år, og det blev især min trøst, da jeg flyttede hjemmefra, men jeg har nu klaret mig så længe uden det, og det er helt mærkeligt. Jeg er SÅ glad. No more cuts, haha.

Jeg ved egentlig ikke, hvad jeg vil sige med det her indlæg... Måske, at man rent faktisk godt kan komme ud af det. Eller... jeg skal jo ikke sidde her og sige, at fordi det var relativt nemt for mig, da jeg besluttede mig for det, så er det også det for alle andre - please don't get me wrong.

Men.. jeg havde ALDRIG forestillet mig, at der skulle gå så længe uden. Og bare det, at jeg ikke har haft lyst/trang til det, det er jo endnu mere fantastisk. 

Jeg sidder virkelig med en følelse af "Holy fuck, I fucking did it" - det lyder måske mærkeligt, men jeg er virkelig, virkelig, virkelig stolt af mig selv. 
- jeg går virkelig også og blærer mig med det, overfor dem tæt på mig - bær over med mig, please!!

Ikke mere skæren, ikke mere kradsen til blods, ikke mere slåen, ikke mere banken, ikke mere noget som helst. 

Jeg tror endelig, at jeg kan sige - jeg er clean. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar