torsdag den 3. marts 2011

15 facts about me.










1: Jeg vil beskytte min søster for alt i verden, og jeg vil personligt smadre den, der nogensinde gør hende ondt.

2: Jeg har Aspergers Syndrom, hvilket gør mig til autist. 

3: Jeg elsker at læse. Jeg er en rigtig nørd!

4: Jeg har en svaghed for drenge, der enten skater eller spiller musik. Så er jeg solgt. (blå øjne er også altid et hit!)

5: Min humor er på niveau med et 6. klasses barns. Jeg misforstår alt perverst. Og jeg er utrolig sarkastisk. Hæhæ. 

6: Jeg er pishamrende bange for mørke. Kan ikke holde det ud. 

7: Billie Joe betyder alt for mig. 

8: Simple Plan har reddet mit liv. 

9: Jeg elsker elsker elsker Demi Lovato. Hun er så sød, og hendes stemme... god dammit! Girl-crush <3

10: Hver gang jeg render ind i min ekskæreste, har jeg lyst til at smadre en stol i fjæset på ham. For real. 

11: Jeg har en besættelse med Mentholatum læbepomader. 

12: Jeg elsker bøger og film om WW2. 

13: Jeg tænker på engelsk. 

14: Jeg kan ikke have regler og ordene "du skal...". Nej, jeg skal ikke noget som helst, gå din vej. Jeg bliver decideret hidsig. 

15: Jeg kan ikke have homofobi, racisme og anden diskrimination. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar