søndag den 15. maj 2011

Jeg er træt.

Jeg er træt af det her.


Jeg er træt af, at drenge gerne vil knalde med mig og bruge en hel weekend/ferie på mig, men ikke vil have mig. Jeg er træt af, at jeg ikke kan forelske mig i en ny. Jeg er træt af, at drenge "forelsker sig i mig", og derefter bruger en time på at række ned på mig, og fortælle mig, hvor forfærdelig jeg er. Jeg er træt af at være syg. Jeg er træt af 90% af min omgangs kreds. Jeg er træt af briter - no offence, James. Jeg er træt af, at jeg ikke kan få alt det her ned som lyrik. Jeg er træt at at være så hidsig, at jeg er ved at tude. Jeg er træt af, at jeg ikke kan læse folk. Jeg er træt af, at folk ikke bare ffs kan sige, hvad de mener. Jeg er træt af, at Philip ikke vil snakke med mig. Jeg er træt af at ville have en fyr, der ikke kunne være mere ligeglad. Jeg er træt af, at han bliver ved med at være min største svaghed. Jeg er træt af, at jeg stadig er så afhængig af ham. Jeg er træt af, at jeg ikke kan være smuk nok. Jeg er træt af, at jeg ikke kan finde rundt i mine følelser. Jeg er træt af mig. Jeg er træt af ikke at være god nok. Jeg er bare..... træt. 

1 kommentar:

  1. Ved du hvad? Du er en af de smukkeste jeg nogensinde har set<3 Og du skal huske at jeg altid er her for dig. Jeg elsker dig Michelle :*

    SvarSlet