søndag den 8. maj 2011

Jeg savner dig.

Jeg savner dig så meget, at det gør ondt. 


Jeg savner dine øjne, dit smil og nok mest af alt, det du gjorde ved mig. Jeg savner den pige, jeg var sammen med dig. Jeg savner den måde, du kunne få mig til at føle mig elsket, dejlig og endda smuk på. Jeg savner, at du kendte mig bedre end nogen anden. Jeg savner, at du kunne se lige igennem min facade. Jeg savner at have min kæreste og min bedste ven i én lille, fin blond indpakning. Jeg savner at vågne op til dit smil, jeg savner at have dine arme om mig, jeg savner din latterlige humor, jeg savner vores humor. Jeg savner at vide, at du ville sidde 3-4 timer i et tog, bare for at se mig i et døgn. Jeg savner at høre dig hviske "Godnat skat, jeg elsker dig", mens du kyssede mig på kinden og troede, jeg sov. Jeg savner, når du nussede mig i søvn. Jeg savner selv, at du nægtede at sove, før jeg gjorde det. Jeg savner den følelse, du gav mig - den der fik mig til at tro, at det hele nok skulle gå. Jeg savner at vide, at du aldrig ville bytte mig væk for noget. Jeg savner din stædighed, din charme, dit grin og den måde, du lyste op på, når du så mig. 

Jeg savner dig... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar