lørdag den 24. september 2011

Blablabla.

Nu får I en update, selvom ingen læser min blog, lol.

Er nu begyndt at træne og spise sundt! Eller... sundere!
Har udskiftet rundstykkerne om morgenen med havregryn eller Cheerios, eftermiddags muffinen ud med rosiner, noget af colaen ud med vand osv. Derudover, cykler jeg 7 km hver dag nu, tager 20 mave+armbøjninger! Er faktisk lidt stolt af mig selv, og min mor siger, man allerede kan se det! <333333333

Har brugt hele dagen sammen med mine søskende. Var i biografen og se Biler 2 i 3D med bette manden, og nøj hvor var den kedelig! Han faldt helt i søvn, lol. 
Det irriterer mig grænseløst, at de sagtens kan opføre sig pænt, så længe deres forældre er væk. Lukas opførte sig eksemplarisk i biografen, sad pænt, hørte efter, var stille osv, men så snart, han så far, så var han tilbage til at være den der lille lorte unge, man mest bare har lyst til at kaste over hækken. Og det er det samme med Mia - der er ingen problemer med hende, så længe far og Anita holder sig væk. Men så snart, de dukker op, så opfører de sig som må uopdragne lorte unger.

Det irriterer mig også, når drenge ikke bare kan... sige, hvad fuck de vil. Lad nu være med de der blandede signaler. Kan du lide mig, great. Kan du ikke, så lad være med at opføre dig sådan. Ej hvor er det træls!
- og så er det den 2. oktober på søndag, så der ligger jeg sikkert i sengen og tuder hele dagen, for så ynkelig er jeg. 


Og så pisser det mig af, når folk, der har oplevet traumatiske oplevelser, siger "Hvad fuck får du flashbacks fra?" - søde ven, bare fordi jeg ikke har fortalt dig alt, betyder det ikke, at jeg ikke kan få flashbacks fra ting, jeg ikke har lyst til at gennemleve. 


Og nu vil jeg tage noget make-up på, så jeg kan tage et nyt profilbillede. Ender sikkert med 66 billeder, igen, og kan kun bruge et, lol.

2 kommentarer:

  1. jeg ville ønske, at jeg var sej nok til at spise sundere... :<

    SvarSlet
  2. Det er fandeme første gang, du har indrømmet, at jeg er sejere end dig xD

    SvarSlet