mandag den 30. april 2012

Jeg har været rundt og kigge i byen i dag, mest for at tænke på noget andet end de små rester, der efterhånden er tilbage af mit hjerte. (Og ja, jeg ved godt, jeg er lidt en drama-queen)

Der er åbnet en ny butik ved siden af Føtex, og jeg har længe kigget derind, når jeg gik forbi, men har ikke taget mig sammen til at gå derind - det så lidt mystisk ud, og jeg turde helt ærligt ikke selv gå derind - kan sagtens huske ham den skumle i Hello Kitty butikken udenfor Bruns Galleri. Anyway!

Jeg fandt denne top:

Jeg er helt vild med den - 130 kroner! Den er ret lang, og den bliver mega lækker med højtaljede shorts!
Nu bestyrer jeg jo ikke ligefrem en mode-blog, men jeg kunne ikke dy mig - jeg måtte bare vise jer den! 

Jeg har, derudover, brugt min dag på at sove, spille Sims og spise Ben & Jerry's, selvom det skal være slut nu - operation slankekur går officielt i gang fra i morgen! Træning og sund(ere) mad, here I come!
 
Håber, I har det godt, mine followers! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar