mandag den 14. maj 2012

Mens jeg sidder her klokken 01:17 og ikke kan sove, kommer jeg til at tænke over lige gyldige ting. Ting, som egentlig ikke burde irritere mig, men alligevel gør det.

Så som folk på Hot.dk (ja, der har jeg en bruger, for jeg har intet liv), der smider deres billede ind på Hot or Not - og ja, dette er en SELVVALGT service, noget du selv skal sætte i gang, ikke noget, siden gør for dig - for så at blive sur, når man giver dem en dårlig karakter. 
Hvorfor lægge et billede ud sådan et sted, hvis man ikke kan tåle kritik? Har tit fået den der smidt i hovedet "Årh, din fede ko, mand, du er selv så fucking klam", og det eneste, jeg kan tænke, er - det ved jeg da godt.

Forstå mig ret, jeg siger ikke dette for opmærksomhed, blot fordi, det er det, jeg mener - jeg ved godt, jeg er tyk, grim, kom med alle ordene. Jeg er selv klar over det, men det var slet ikke mit udseende, vi snakkede om. 
Hvis (læs; når) nogen trykker 1 ved mit billede, så sidder jeg da ikke og skriver hate-mail til dem, fordi de har sagt deres ærlige mening? Jeg tænker bare "Nå, ja, i det mindste er vi enige". 

Og jeg tænker - får de det bedre med dem selv, når de har taget tid ud af deres ynkelige liv for at skrive til mig, at det er MIG, der er falsk, grim, fed, en luder, en ko og umoden? Hvis de så ville åbne en dialog, så var det cool nok. Men det er jo ikke det, det handler om. For dem handler det om at sige "Jeg synes, du er mere klam, end du synes, jeg er", og jeg forstår det ikke.

Jeg kan ikke lade være med at grine, når jeg får beskeder fra 21-26-årige fyre, der fortæller mig, at jeg er umoden, fordi jeg har givet dem en lav karakter. Jamen så stop med at være grim eller slet dit billede. Problem løst.

Godnat.

4 kommentarer:

  1. Jeg vidste slet ikke at du også har det sådan, du går ellers rundt og virker så cool

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal aldrig undervurdere vigtigheden af en facade :)

      Slet
    2. Nej men det er jo heller ikke sjovt altid at rende rundt og ligne døden fra Lübeck, prøv og tænk på hvor kedeligt det kunne være hvis vi hele tiden sad og klynkede sikke en omgang kattejammerrock det så kunne blive (men vi må godt klynke en gang imellem, det må vi begge to)

      Slet