søndag den 8. juli 2012

Jeg forstår ikke, hvorfor det går mig på. Jeg er kommet videre, det er jeg - jeg elsker Nicolaj utrolig højt, og dette handler ikke et sekund om jalousi fra min side.

Det er det faktum, at det er hende. Hende, jeg blev kasseret for - fordi hun enten er tyndere, smukkere eller muligvis mere slutty end jeg, hvad ved jeg. Hende, jeg allerede har mistet så meget til, og.. ja.

Men samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke - det er fint, hyg I jer bare, for jeg var der først. Han glemmer mig aldrig, det ved jeg. You never forget your first time. 

Jeg vil afslutte dette med at sige, endnu en gang, at jeg ikke er jaloux, selvom det lyder sådan. Jeg vil ikke have ham tilbage, jeg vil ikke engang se på ham. Jeg håber, han rådner op i helvede, og han tager hende med. 
Jeg har verdens mest fantastiske kæreste, som jeg ikke ville bytte væk for noget, da mindst af alt ham. 

You might have him but haven't you heard;  I'm just another thing for you to roll your eyes at, honey, you might have him but I always get the last word.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar