fredag den 7. december 2012

Jeg ved ikke, hvorfor jeg gør det.

Hvorfor jeg torturerer mig selv med disse tanker, tankerne om dig, skriver til dig, bare for at blive mindet om, hvordan det endte, hvordan du bare gik.

For selvom du aldrig har forladt mig, så har du jo alligevel. For du opgav os, selvom jeg aldrig gjorde. 

Og så tænker jeg på, hvor nem jeg er - jeg giver dig alt, hvad du vil have, bare fordi det er dig, og jeg kan ikke sige nej, for jeg kan ikke klare tanken om, at du bliver skuffet over mig, vred eller såret. Du er dig, du skal være glad.
Og du skal være glad for mig. Det er blevet en eller anden livsnødvendig ting for mig, som at spise. Jeg kan ikke klare tanken om, at du ikke er det, men det er du jo ikke.

"She loved you, but you loved someone else."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar