lørdag den 31. januar 2015

Jeg' da ligeglad, jeg' da ligeglad......

(Beklager, hvis dette bliver rodet - har fået et par øl, haha)

Jeg hader de dage/aftener, hvor jeg ikke ved, hvad jeg føler/tænker.

Savner jeg dig, savner jeg bare en eller anden, eller har ensomheden taget over?

Er det fordi, jeg ikke er okay med, bare at være mig selv? Er det fordi, du er noget særligt? Er det fordi, jeg er træt, eller hvad FUCK sker der?

Jeg har ingen idé.

Jeg ved bare, at noget mangler. Og det var der, da du var her - selvom du aldrig rigtigt var her. Du var jo aldrig rigtigt min, og det er okay. I'm dealing with it.

Måske er det bare fordi, jeg har været så pishamrende stresset og, en smule, deprimeret den sidste måned. Måske er det fordi, du gjorde det meste okay - når du "gad" at svare/skrive.

Jeg ved vitterligt ikke, hvad der sker. Måske er det bare øllene, haha.

Men sagen er den, at jeg kan sidde og synge "Ku' ikk' gi' en fuck for dig, det' derfor jeg ikk' gav den op til dig", så mange gange, jeg har lyst til - det erstatter dig bare ikke. Og JA, jeg ved godt, at livet ikke går ud på at "erstatte" mennesker, men for satan.... jeg er træt. 

Dette er nok det mest forvirrende indlæg, jeg nogensinde har skrevet, haha. Beklager meget - det har været en lang dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar