fredag den 6. februar 2015

Update.

Det er lige gået op for mig, at det er rigtig længe siden, jeg har skrevet noget, der gav mening - så det vil jeg prøve på nu. Mens jeg lige giver jer en update på mit kære liv, haha.

Jeg ville rigtig gerne sige, at grunden til, jeg ikke har skrevet noget er, at jeg bare har haft det super. Sådan hænger det desværre bare ikke sammen.

Jeg har simpelthen ikke haft overskuddet eller lysten til at skrive, fordi jeg har været rimelig langt nede i det sorte hul, jeg konstant forsøger at kæmpe mig op fra. Og jeg er på vej op igen! Hvilket jo er ret vigtigt.

Men... når jeg ikke har lyst til at skrive, så er det fandeme skidt.

Det sjove er, at det først er efter, jeg er på vej op, at det går op for mig, hvor langt nede jeg egentlig har været. 

Don't get me wrong - har ikke været så langt nede, som jeg var i 2013, men der var nok ikke lang vej igen. 

Jeg har fået nyt medicin, og det virker. Allerede efter 2 dage, hvilket er ret fantastisk. Jeg kan allerede gå ud af min comfort-zone igen, og gå ned i byen. I går sad jeg blandt andet hos frisøren i 2 timer, og jeg hyggede mig rent faktisk. Ingen angst, ingen svedige håndflader, ingen rysten, ingen ingenting! Hvilket var ret fantastisk, for sådan har jeg sgu ikke haft det længe.

Og nej, jeg siger ikke, at medicin er løsningen på alle ens problemer, og at alle skal tage det. Men det hjælper mig, og det vil jeg ikke have skyldfølelse over.

Men det vigtige er, at jeg er okay igen. Jeg har så fået kvalme af medicinen, så mad er ikke lige det, der står øverst på min liste lige nu, men jeg skal jo have mad, så ned med det!
 

Derudover, og dette må jeg bare lige dele, har jeg tabt 800 gram på 6 dage, hvilket jeg er ret oppe at køre over. Så nu siger vægten -16,1 kg, og jeg begynder sgu næsten at kunne se det. 8 kg to go - I can do this! 

Det var vel egentlig bare det, jeg ville sige.... Lovede i starten, at dette ville give mening, men det gør det ikke rigtigt, gør det? Haha. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar