søndag den 22. februar 2015

Jeg er ikke så glad for følelser. 

Jeg er ikke så glad for, at jeg så hurtigt bliver så glad for folk, og selvom jeg tror, det er væk, så med det samme, de skriver igen, er jeg sådan "Nå... jamen så tager vi den da bare på ny!!"

Jeg er, som sagt før, kæmpe control-freak, så når jeg ikke kan kontrollere ting, så som dette, bliver jeg lidt ilter. Jeg dur ikke til det. 

Jeg ved jo godt, at der ikke er noget GALT i, at være glad for et andet menneske. Jeg er glad for rigtig mange mennesker (I hvert fald efter, jeg er begyndt i skole, haha), men på denne måde... Det er meget sjældent. 

Jeg er træt af, at tingene ikke altid kan gå op. Jeg er træt af afstand. 
Jeg ville bare ønske, at dette kunne fungere. Men det kan det ikke - i hvert fald ikke lige nu. Og det er okay. Sort of. 

Og inden I spørger, selvom det er meget sødt - ja, jeg er helt okay. Jeg har bare mange tanker lige nu, haha.

I never meant to break your heart
I won't let this plane go down.
I never meant to make you cry,
I'll do what it takes to make this fly.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar