søndag den 1. marts 2015

Jeg er imponeret og chokeret over, at ét menneske kan få mig til at føle mig så uelsket, så lige gyldig, og så... ikke værdig. 

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg ved jo godt, at der er folk, der elsker mig - men hvorfor kan det ikke være ham?

Der er virkelig dage, hvor jeg tænker, at han nok slet ikke kan lide mig - og der er dage, hvor jeg VIRKELIG ikke kan lide ham, og det får mig til at føle mig som et dårligt menneske. Men det er jeg jo ikke, det er vel normalt, efter det han har udsat mig for.

Jeg vil ikke sidde og bebrejde nogen for min situation, eller skyde skylden på nogen - men nogle gange kan jeg bare ikke lade være med at tænke, at det ikke er så mærkeligt, at jeg har det sådan her. 

Det er i sådanne situationer, at jeg er nødt til at tænke på, hvor stærk jeg egentlig er - for det er jeg. Men det betyder sgu ikke, at jeg er følelseskold eller ikke knækker - og det er jeg lige ved. 

Men.. det er vel hans tab, som søde Bella lige har sagt.

Jeg bliver bare så gal - så gal, så ked af det (selvom jeg hader at indrømme det), og så.. fortvivlet og frustreret. Men jeg skal nok blive okay igen. Det er bare en hård dag. 

Do you have to make me feel like
There's nothing left of me?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar