fredag den 8. maj 2015

Jeg bliver så træt.

SÅ træt, når jeg ikke kan nå ind til folk, når jeg ikke kan få dem til at forstå, hvad jeg mener.
 

Jeg bliver træt, når jeg får at vide, at jeg da i hvert fald ikke har en depression, for jeg sidder jo og smiler. Har du nogensinde hørt om et pokerfjæs? Just wondering.

Jeg bliver træt, når jeg får at vide, at jeg SKAL træne 3 gange i ugen, uanset om jeg kan overskue det eller ej, for så simpelt er det jo!!! (Sarkasme kan forekomme.)

Jeg bliver, ironisk nok, træt, når jeg får at vide, at jeg sover alt for meget, og det skal jeg holde op med lige nu - igen, for så simpelt er det jo, når man har det skidt og har et stort søvnbehov. 

Jeg bliver træt, når jeg bestiller tøj, i samme størrelse som normalt, og så det ikke passer.

Jeg bliver træt, når jeg ikke kan overskue at træne eller spise ordentligt - og det er, helt ærligt, det meste af tiden. 

Jeg bliver træt, når jeg får at vide, at jeg "bare" skal gøre dit og dat - for hvis jeg kunne det, tror I så for fanden ikke, jeg havde gjort det for længst?

Jeg bliver træt, når jeg føler, jeg bliver bebrejdet for ting, jeg ikke selv kan styre. 

I dag er en møgdag, og jeg vil bare gerne have, at det snart er lørdag, så jeg kan hygge med mine venner. I need that. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar