fredag den 5. juni 2015

Det skal nok blive okay. Det ved jeg godt. JEG skal nok blive okay.

Men lige nu... føler jeg mig pænt lige gyldig. Også selvom, at jeg godt ved, at jeg ikke er det.

Hvis det står til mellem os, som det gør i mit hoved, så ville jeg ønske, at du ville melde klart ud.
Ville det gøre ondt? Ingen tvivl om det.
Ville det være lettere end dette? Absolut. 

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv mere, når nogen nævner dig. Jeg burde være ligeglad. Jeg burde være kommet over det.

Det er jeg bare ikke - og som Mikkel siger, så får jeg ikke lov til at komme over det.

Det starter på ny, hver eneste gang jeg ser dig. Endda i versioner, jeg slet ikke kunne forestille mig.

Og jeg tror helt ærligt ikke, det er ond vilje fra din side, men jeg kan da ikke vide det. Jeg tror helt ærligt bare, at du er for dum til at kunne se det - se, hvad det gør ved mig. 

Men jeg er træt af det. Så inderligt træt af det. Og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv i dag. Denne lorte dag, der kommer hvert. eneste. år.
Men i morgen er bedre - business as usual.

My heart can't possibly break,
When it wasn't even whole to start with.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar