søndag den 16. august 2015

Min "det gør ondt" playlist.

Hej venner. 

Hvis det ikke skulle være gået op for jer, i løbet af de sidste par indlæg, er jeg virkelig blevet offer for kærestesorgen på det sidste - jeg hører derfor meget de samme sange, som jeg føler et behov for at dele (don't ask why). Måske i håb om, at de kunne hjælpe andre, der står i samme situation, som jeg gør. So here we go. 


Fordi, lad os være ærlige - hvad er bedre end Jon og Richies tekster? Ikke meget. Og så er den også virkelig god til de dage/øjeblikke, hvor man er virkelig, virkelig bitter og vred - hvilket, helt ærligt, er meget af tiden, haha. 

Fordi A) Perrie er fucking lækker, og hendes stemmer giver mig, gang på gang, eargasm, og det hjælper lidt på det hele.
B) Sangen er jo fantastisk, og de gør det virkelig godt.




Fordi Cassadee er fantastisk, og jeg stadig bliver målløs over hendes stemme - og så beskriver teksten hele denne fase SÅ godt. 


"So this is my apology for saying all those shitty things I wish I didn't really mean - I'm sorry, I'm not sorry." - bliver det meget mere ærligt?


Årh, Marina, du gør min sjæl lidt mere glad. 

"..but I'm fine, I just miss you all the time - just friends" - kombiner den lyric med Jenna's stemme, og så er der 99% risiko for, at jeg tuder. 

Fordi, helt ærligt, jeg kunne da ikke lave sådan en liste uden, at have mine drenge med på den. Og så er den sang jo bare fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar