onsdag den 13. juni 2012

Blandet lort part 11.

Jeg tror, det er part 11... anyway!


Jeg har nu fundet en måde, hvorpå jeg kan håndtere de dårlige dage - fitnesscenteret. Jeg elsker, at jeg efter en lang, hård dag, kan tage derop og "pumpe igennem", med alt for højt musik, for det får mig virkelig til at slappe af bagefter. Jeg tror også, det er sundere, end at sidde og ryge, drikke cola og stene Tumblr. Just a thought.


On another note, er jeg så fuldstændig latterligt forelsket, hvis det ikke skulle være gået op for jer. Svæver stadig rundt på en lyserød sky, og hører alt for mange, alt for dårlige, kærlighedssange. 
Er stadig i den fase, hvor jeg flipper ud, når jeg får en besked fra ham. Faktisk lidt upraktisk ind i mellem, men det er ok!
Og har alt for mange af de der episoder, hvor jeg bliver totalt tøset, og løber til mine veninder og siger "NU SKAL DU HØRE, HAN ER SØØØØD" - jeg kan godt forstå, hvis I er ved at være trætte af mig! Men jeg må godt, hæh.

1 kommentar: