tirsdag den 21. august 2012

Hvad søger du?

Jeg er blevet stillet dette spørgsmål mange gange, især fordi jeg har en profil på hot.dk, og jeg er endelig kommet frem til et svar:

Jeg søger en, der kan slå benene væk under mig. En, jeg ikke kan holde mig fra, en jeg SKAL være sammen med. En der kan udfordre mig, pisse mig af, få mig til at le, en der kan få mig til at stille spørgsmål ved de store ting i livet, men en jeg samtidig kan være utrolig barnlig med. 
Jeg vil ikke have en, der snakker om ægteskab, børn og "for altid", for let's face it, jeg er teenager, chancen for, det sker, er lig nul - det siger min erfaring mig, uanset hvad visse mennesker lukker ud.
Jeg vil have en, hvor jeg er så tiltrukket af ham, at jeg ikke kan holde hænderne fra ham - ikke på den seksuelle måde, bare generelt. En, hvor jeg tænker "Holy fuck, hvor er han sexet" - ikke en, hvor jeg tænker "Ja, okay så", for det holder ikke i længden. 
- jeg siger ikke, at udseende betyder alt, men jeg har heller ikke tænkt mig at sige, at det ikke betyder noget, for det gør det. 

Jeg ved ikke, om jeg stiller for store krav - jeg ved bare, at jeg har haft sådan en fyr før, og det var den bedste tid i mit liv, uanset hvordan det endte.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar