torsdag den 9. august 2012

Jeg sidder lige og smiler, da jeg kom til at kigge på datoen.

Jeg har så utrolig mange minder fra denne dag - for 3 år siden fik jeg min første kæreste, da mr. Asshole kom ind i mit liv. 2 uger siden knuste han mit hjerte.

Og på samme dag, året senere, vidste jeg, at jeg var kommet videre, da en anden fyr, let's call him mr. Awesome, kom ind i mit liv. Jeg kategoriserer stadig den dag som én af de absolut bedste dage i hele mit liv. Det var første gang, hvor jeg følte, at jeg var hjemme, da han altid har haft den effekt, at jeg ikke følte mig så syg, når han er i nærheden. Selv sidste år, da jeg brugte en weekend hos ham, var jeg pludselig.. meget mere "rask". Jeg kunne klare meget mere, jeg var lige pludselig en helt anden person, en, der var meget mere glad, åben, udadvendt og selvsikker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar