onsdag den 9. januar 2013

Jeg bliver ved med at tænke, at hvis jeg bliver den samme pige, som jeg var dengang, så kan du måske lære at elske mig igen.

Så kan vi måske få vores tid tilbage, og alt kan være okay, selvom alt samtidig er i stykker.

Så hvis jeg nu kommer under de 50 kg igen, farver mit hår sort, klipper det, og går i mit gamle tøj, kommer du så tilbage til mig?

For jeg sidder her og mangler dine arme omkring mig, for der kunne jeg trække vejret.  


I'm a boomerang, doesn't matter how you throw me, I turn around and I'm back in the game. 
Even better than the old me, but I'm not even close without you.

If you ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine,I would lie and say that you're not on my mind.
But I go out and I sit down at a table set for two - and finally I'm forced to face the truth, no matter what I say I'm not over you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar