onsdag den 25. september 2013

Fun facts!

  • Jeg HADER farven brun. 
  • Jeg har for nyligt skiftet min, tidligere, elskede Pepsi Max ud med Faxe Kondi Free.
  • Min nye, elskede, vinterjakke er armygrøn.
  • Når jeg er rigtigt sur, hører jeg "What I Meant To Say" med Daughtry. 
  • Hvis nogen prikker til mig på Facebook, tror jeg, de vil have sex med mig. Selfcentered, much? 
  • James Lafferty er, muligvis, verdens lækreste mand. 
  • Jeg har et afhængighedsproblem med One Tree Hill.
  • Jeg bruger for meget af min tid på Tumblr.
  • Jeg ELSKER "Familien Fra Bryggen".
  • "My favourite outdoor activity, is going back inside."
  • Jeg kan ikke lide de gule M&M's.
  • Jeg er meget fornærmet over, at de ikke længere knuser Smarties'ne i en McFlurry.
  • Jeg HADER at gå i bad - jeg gør det stadig, don't worry.
  • Når jeg fryser mine hænder, putter jeg dem ned i bh'en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar