fredag den 25. oktober 2013

Confession blog, version 3.0

  1. Jeg er ufattelig "clingy", hvis jeg kan lide en person.
  2. Jeg ryger mere og mere.
  3. Jeg vil VILDT gerne være berømt.
  4. Jeg tror altid på det værste i folk.
  5. Jeg har intet, jeg er god til.
  6. Mine tanker ender med at tage livet af mig. (Billedligt talt? Who knows)
  7. Ashton Irwin holder mig kørende lige nu.
  8. Jeg bryder mig VIRKELIG ikke om fødder. Og andre skal slet ikke røre mine, eller stikke deres op i fjæset på mig.
  9. Jeg kan heller ikke røre ved min navle uden at få kvalme af angst.
  10. Jeg er besat af vampyrer.
  11. Jeg har NLD.
  12. Jeg kommer aldrig over Harry Potter og Twilight (selvom jeg hader at putte de to i samme sætning...)
  13. Jeg elsker sweaters & striktrøjer (måske især striktrøjer, da jeg aldrig måtte få nogen, da jeg var barn).
  14. Riffet og teksten i "A Love Like War" giver mig lady-boner.
  15. Jeg har været selvskader, siden jeg var 11 - jeg har været clean i 4 dage.
  16. Jeg har taget 28 kg på, fra jeg var tyndest, pga. anoreksi, og til nu. Og jeg tager det MEGET personligt, når nogen kommenterer min vægt.
  17. John Green er min yndlingsforfatter, og "The Fault In Our Stars" er min yndlingsbog.
  18. Min mor vasker stadig mit tøj.
  19. Jeg er ikke kommet over min eks - hvis du læser min blog regelmæssigt, tænker du nok "No, really?!"
  20. Jeg har aldrig været på en date. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar