torsdag den 3. oktober 2013

En frygtelig tanke.

En frygtelig tanke har lige sat sig fast i mig - hvad nu, hvis jeg allerede har mødt Mr. Right?

Jeg har læst, at 80% af alle mennesker har mødt den, de skal giftes med, når de er 16. Holy fuck, hvad gør jeg så? (Kan I mærke min panik?)

Men så går jeg "mine" fyre igennem, og så kan jeg godt se, at jeg måske, rent faktisk, har mødt Mr. Right. Mange gange. Og mange gange ikke.

Men hvad nu, hvis det var ham douchebaggen? Hvad hvis det var en af dem, der var mig utro? En af dem, der smed mig væk for hashen? Hvad nu, hvis det var ham, der behandlede mig som en prinsesse? Ham, som gjorde alt for mig, men som jeg smed væk? 

Men det hele munder jo ud i, at de alle sammen forlod mig, på et eller andet tidspunkt, og så kan de vel umuligt være Mr. Right? 

Jeg tænker for meget...  

2 kommentarer:

  1. Men måske har du alligevel mødt Mr. Right, du har bare ikke haft et forhold til ham endnu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig også en mulighed :) Tak for din kommentar!

      Slet