torsdag den 27. februar 2014

Blandet pis.

Jeg ér gået en buksestørrelse ned - yay me! Det føles helt fantastisk - 2 størrelser mere ned, så er jeg tilfreds (tror jeg).

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det i dag. Jeg havde det rigtig godt tidligere, men nu er jeg lidt mere.. "Meh". Jeg er træt - ufattelig træt. Jeg kan ikke sove så længe, som jeg kunne før - sikkert min nye medicin. Men derudover er jeg vel egentlig okay.

Jeg er bare træt af at drømme om mine ekskærester. Om alle de fyre, der forlod mig. I nat var det Søren, der stod for skud. Og da jeg vågnede, havde jeg tårer i øjnene, og tænkte "Fuck. Dig. Dit svin." - sådan har jeg egentlig, næsten, tænkt, siden vi gik fra hinanden, men det blussede bare lige op i dag. 

Jeg kom til at tænke på noget, min fætter sagde til mig til min konfirmation; "En drage flyver bedst i modvind" - og det er vel egentlig rigtigt. Jeg ved ikke, hvorfor det satte sig fast for 10 minutter siden, her næsten 6 år efter, men jeg er blevet sådan helt "Nå ja. Okay så" efter, jeg kom i tanke om det. Utroligt, hvad nogle ord kan gøre ved vores opfattelse af verden.

Træning... Jeg burde virkelig. Men jeg har kvalme. Og ondt i maven. Jeg har spist for meget til aftensmad. Men det er vel heller ingen, der siger, at jeg SKAL træne 45 minutter HVER gang - jeg kunne jo starte med 35 og så se, hvordan jeg har det. Ja. Det gør jeg. Godt så!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar