tirsdag den 25. februar 2014

Progress report 2.

Jeg er for dårlig til at få skrevet om mandagen... Jeg beklager meget!

Jeg er lige nu helt død oven på dagens træning - jeg tror, min nye medicin gør det hårdere, uden at skulle lyde som en crybaby, for så hårdt var det sgu ikke i sidste uge, og jeg træner altså kun 3 minutter mere, end jeg gjorde der. Men who knows!

Det er lidt sjovt - jeg startede med at træne den 31. december, og der trænede jeg omkring 20 minutter, med en enkelt pause. I dag har jeg trænet 45 minutter, uden pause - jeg kan ikke undgå at føle mig lidt sej. Trænede mig endda igennem hele Don't Panic albummet - men er der også noget mere motiverende, til at blive sexet, end Alex' stemme? Jeg tror det ikke....

Det er ikke gået så godt med kosten på det sidste - jeg har snydt ALT for meget. Så nu skal jeg lige hive mig selv i nakken (er det ikke sådan, udtrykket er?...), så jeg kan komme i gang igen. 

Jeg tror også, uden at være sikker, at jeg er gået en buksestørrelse ned - mine sorte skinny jeans er i hvert fald blevet alt for store. Som min mor siger, så får jeg hængerøv i dem, haha. 
Tænk - mig med for store bukser! Jeg er fandeme stolt, hvis det passer. Og også alligevel, egentlig.

Nu vil jeg spise noget aftensmad, og så i et, meget tiltrængt, bad, selvom I jo godt ved, at jeg hader at gå i bad. 

1 kommentar:

  1. Bad er også det fucking værste i verden. Men på samme tid også det allerbedste.

    SvarSlet