søndag den 13. april 2014

Hvorfor kan jeg ikke bare sige det? 

Hvorfor kan vi ikke bare blive enige om, at nu giver vi det KRAFTEDERMAME (Ja, du læste rigtigt) en chance? Hvorfor skal det hele være så kompliceret?

Og hvorfor skal du bo så langt væk? Kan du ikke bare bo i min stue, så jeg kan kramme dig, når jeg har lyst? 
Og hvorfor tillod jeg mig selv at virke så vred på dig? Måske fordi, jeg ikke vil virke svag - igen... 

Jeg er en stor tilhænger af, at man skal kæmpe for det, man holder af - og det gør jeg, så meget jeg nu kan, men... Jeg ved slet ikke, om du vil kæmpes for?
 

Får jeg noget ud af det, udover de blandede signaler? Bliver det her nogensinde til andet end det, det er lige nu? Jeg er så fucking utålmodig, jeg ved det godt, men jeg er så dårlig til ikke at vide, hvad der skal ske - bare spørg mine forældre. 

Nå. Jeg skal i bad. 




I know that you're scared, but you don't have to be afraid 
'Cause I won't let you down, I'll be there every step of the way.
We've been keeping it quiet, but I need to say it out loud, 
'cause it's about time to let our walls come down.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar