tirsdag den 15. april 2014

Jeg forstår ikke, hvorfor det er så svært at sige det.

Hvorfor ordene ikke vil komme ud af mig. Måske er det fordi, jeg venter på det rette tidspunkt - men kommer det nogensinde? Er det ikke bedre bare at skrige det ud over hele verden? 

Måske er det fordi, jeg virkelig mener det - det har jeg også gjort før, det er ikke det, men... dette er lidt uvant. Måske er det fordi, jeg er så usikker - fordi jeg er bange for, at han ikke mener det alligevel, og så vil jeg for alt i verden ikke virke som den eneste, der har det sådan.

Måske er det fordi, jeg ikke har haft det sådan i virkelig lang tid - lang tid for mig, i hvert fald. Før fik jeg det jo næsten sådan, bare nogen sagde, at jeg var pæn - overdrivelse fremmer forståelsen.

Måske er det fordi, jeg har brug for at høre det igen. Måske er det fordi, jeg ikke helt tror ham. Måske er det fordi, og det tror jeg mest på, at det ingen mening giver - hvorfor skulle han have det sådan? 



"I love him, and that's the beginning and end of everything."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar