torsdag den 24. april 2014

Jeg kommer til at skrive om noget nu, som mange af jer nok ikke forstår - og det er helt fair! Jeg skal bare have det ud.

Jeg tror ikke, der er nogen i denne verden, jeg elsker lige så højt, som jeg elsker Billie. Det lyder sygt og forkert, og måske ER det sygt og forkert - jeg har ikke engang mødt manden. 
- "Man kan ikke elske nogen, man ikke har mødt!!!" - stfu, ok?

Jeg har, især de sidste par dage, haft lyst til at kravle op på taget og skrige "I HAVE VERY STRONG FEELINGS TOWARDS BILLIE JOE!!!" - men jeg har endnu ikke gjort det. Lad os håbe, jeg ikke gør det - sidst endte jeg med knæskader i begge knæ.

Jeg kan ikke forklare, hvad han gør ved mig - det har jeg aldrig kunnet, og jeg kommer nok aldrig til det. Måske er det fordi, jeg ikke har mareridt, når jeg kan høre hans musik. Måske er det fordi, at 21 Guns er den eneste sang, der kan få mig til at slappe af igen efter et angstanfald. Måske er det fordi, at hans stemme føles som at komme hjem - hvis det giver NOGEN mening, overhovedet.

Jeg har for nyligt (i mandags) fået lavet en ny tatovering, og ikke nok med, at det blandt andet er et portræt af ham, men den sidder også samme sted, som hans photostrip af Adrienne sidder. Det havde jeg slet ikke tænkt over, da Dennis satte den der, men nu giver det ret god mening. Hvorfor kan jeg ikke forklare, men det giver god mening i mit hoved. 

Jeg tror også, at mange har denne idé om, at jeg drømmer om hed sex med ham - det gør jeg faktisk ikke. Jeg vil ti gange hellere sidde på en eller anden snusket kaffebar og drikke kaffe med ham, selvom jeg ikke kan fordrage kaffe. Eller sidde et eller andet sted og få en smøg. Ja, det ville nok være det optimale.

Jeg hverken skriver eller snakker særlig tit om ham (synes jeg selv), for det ville være lidt ligesom at snakke om at trække vejret - begge dele giver lige god mening i min verden. 

Jeg føler mig lidt nødsaget til at skrive det sidste her - I må endelig ikke tro, at jeg ikke også elsker resten af Green Day. For det gør jeg. Inderligt, højt, helt nede fra under mine tæer, til helt op på toppen af mit hoved. Men Billie er bare.... Jeg ved det ikke. Ham, der får alt i min verden til at give mening. Og ja, det lyder sygt. Men sådan er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar