tirsdag den 3. november 2015

I could get used to this.

Dette er meget spøjst, synes jeg. Jeg er ikke vant til at få følelser SÅ hurtigt - tro det eller ej, lol.

Det er meget mærkeligt, at man kan være så "hooked" på en person, man har mødt én gang - selv for mig er det mærkeligt, og det siger en del! 

Jeg synes, det er mærkeligt, pludseligt at elske en - virkelig, inderligt elske en. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal stille op med det. Det tager noget tid at vænne sig til igen, I guess.

Jeg synes også, det er utroligt, at man kan være SÅ jaloux - granted, jeg har aldrig været jalousi-fri, men mine følelser denne gang tager det da til et nyt niveau. 

Jeg kan heller ikke heeelt vænne mig til det der med, at jeg pludselig stoler på en, jeg har følelser for - det har jeg satme ikke gjort længe, og det er OGSÅ meget spøjst (kan I fornemme, at jeg ikke helt er på hjemmebane her, lol?)

Men... det er jo fantastisk, at uanset hvor meget lort min dag har været, så skal han bare ringe og sige "Hej mulle!", og så er det ligesom om, at det hele forsvinder - at selv jeg forsvinder. Det giver ikke mening det her, vel??
- nej... det tænkte jeg nok. 

Men jeg behøver ikke give mening lige nu - min mor har altid omtalt forelskelse som "midlertidig sindssyge", så jeg er undskyldt! (Men bær venligst over med mig alligevel.)


"All I know is that I love you so, so much that it hurts." 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar