mandag den 28. december 2015

Usikkerhed part....something something.

Jeg er ikke god til usikkerhed - hvilket egentlig, når man tænker over det, er meget spøjst, da jeg har været usikker hele mit liv.

Jeg er ikke godt til ikke at vide, om folk overhovedet kan lide mig. Jeg er ikke god til ikke at føle mig god nok - men det er der vel ingen, der er.

Jeg er ikke god til, at jeg ikke kan aflæse folks signaler, for det gør det ikke ligefrem lettere at finde ud af, om de kan lide mig/holder af mig/indsæt selv. 

Jeg tror seriøst, at folk kunne stille sig op på et tag og skrige til hele verden, at de godt kunne lide mig, og jeg ville stå nede på jorden og tænke "Yeah... Right" - og er det ikke bare en smule sørgeligt??

Jeg er ikke god til, at jeg har så dårlig selvtillid, at jeg kan kigge på mig selv og tænke "Det står fandeme skidt til, det der" og vide, at jeg ikke kan gøre så meget ved det - jeg er "udstyret" med det, jeg nu engang er udstyret med lige for tiden. 

Men der er én ting, jeg er god til - og det er at sammenligne mig selv med andre. Og det skal jeg fucking holde op med.

Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen med det her... Jeg vil vist bare sige, at jeg hader det, lol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar