lørdag den 30. januar 2016

Jeg er ikke stor fan af mit hoved i disse dage.

Det meste driller, og jeg er egentlig bare træt. Har det som om, jeg kunne sove i 30 år - selvom det nok ikke er muligt.

Usikkerheden har taget over igen, og jeg kan ikke rationalisere den - ikke, at jeg nogensinde har kunnet det, men for fanden satan i helvede, hvor er det træls. 
Jeg har en eller anden irrationel (håber jeg) idé om, at folk nok egentlig slet ikke kan lide mig, og jeg ved ikke, hvor det stammer fra... eller, det gør jeg nok, hvis jeg tænker mig om. 

Jeg er træt af at være syg - jeg er træt af, at det styrer det hele. Igen. Det gik ellers liiige så godt.. men hey, 3 måneder må vel også være længe nok at have det godt. Ej, undskyld. 

Jeg føler mig, igen, rimelig ambivalent - jeg vil vildt gerne lave et eller andet, men overskuddet er der bare ikke. Og så hjælper det heller ikke på det, at mine "elskede" mavesmerter er kommet tilbage, så jeg egentlig bare er ved at knække mig, fordi det gør så ondt, det meste af tiden. 

Jeg ved godt, at det kun har stået på i 5 dage, og jeg ved også godt, at det nok skal vende igen - I know, I know.
Men det ændrer bare ikke på, at jeg er møg træt af det hele lige nu. 


Og jeg undskylder inderligt for, hvis jeg bider af jer, kære venner, familie og Capper - det gør jeg virkelig. Det skal jo ikke gå ud over jer, det ved jeg godt, men... I er dem, der er tættest på, og kender mig bedst, så det kommer til at gå ud over jer.
Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det, for det kan jeg ikke, men... ja. 


For fanden, hvor er det her et forvirrende indlæg... men hey, dem er jeg jo også mester i.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar