mandag den 31. januar 2011

Åben/Lukket..

Jeg får tit at vide, at jeg er meget åben. Men samtidig får jeg smidt i hovedet, at jeg er meget lukket, og ikke lukker folk ind. Så jeg er blevet enig med mig selv om, at det fungerer sådan her!

Jeg er åben omkring mange ting. Om mine meninger, om mine fejl omkring drenge, hvor mange jeg har haft sex med, at jeg har været utro osv. Men samtidig snakker jeg aldrig om min barndom. Der gik 2-3 måneder inden jeg fortalte min kæreste bare lidt om min barndom. Jeg hader at snakke om det, og hvis jeg først fortæller om det til folk, så stoler jeg på dem. 

Jeg er også meget åben omkring mine fejl. Jeg ved sgu godt, når jeg har fucked up. Jeg ved blandt andet godt, at jeg var en kæmpe bitch overfor Mikkel og Tanja, og jeg ærgrer mig stadig over det i dag. 

Og lad mig endelig svare på dette spørgsmål én gang for alle - nej, jeg fortryder ikke, at jeg var utro. Overhovedet. Men jeg fortryder fandeme hvem, det var med. Eller.. den ene. Hahaha, slut much? Anyway. Jeg skal ikke forsvare det, men hvis I vidste, hvad min daværende kæreste udsatte mig for, ville I nok forstå mere. Men den må I tage med mig privat, hvis det er. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar