fredag den 14. januar 2011

Børn nu til dags.

Jeg kan ikke lade være med at smågrine, når jeg ser "unge mennesker" på de der 13-14 år skrive, at de har haft sex med så og så mange. Da jeg var 14, havde jeg ikke engang kysset en dreng. 


Det er ligesom om, det hele skal gå hurtigere og hurtigere. Hvorfor? Vi lever længere og længere, ergo, vi har mere tid til at nå det hele. Jeg har endda, og jeg sværger, set en pige på 14 skrive, at hun har haft sex med flere end mig. Jamen herre gud da, hvorfor?


Jeg kan huske, jeg syntes, mine veninder havde travlt, og de småmobbede mig med, at jeg var så sent ude. Men det her sætter det ligesom i perspektiv. 


Hvad er pointen i at have sex som 13 årig? Er der nogen grund til at tage den sidste del af barndommen væk? Lad nu være med at have så travlt, du skal nok nå det. 


- ved godt, dette er hyklerisk i forhold til et tidligere indlæg, hvor jeg ikke ville udsætte tatoveringer osv. Men det er her bare noget andet, hvis man spørger mig. Og guess what?
Det er min blog :3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar