søndag den 16. oktober 2011

Blandet lort part 2.

Hvor vil jeg gerne være smuk, lækker, kald det hvad du vil. Vil gerne være den der pige, folk vender sig om efter på gaden. Den der, der får fyre til at tænke "daaaaaaaym!". Den der, fyre gerne vil snakke med, bare smile til. 
Jeg vil også gerne være interessant. Det er virkelig ynkeligt, men jeg vil gerne have, folk skal vide, hvem jeg er. 

Jeg vil også virkelig gerne have et barn. Er virkelig nødt til at sige til mig selv "Michelle, nej". Det er forfærdeligt. Jeg tror, det hænger sammen med, at jeg gerne vil vide, nogen behøver mig. At nogen har brug for mig, 24/7. Jeg er begyndt at kigge på baby tøj. For helvede, hvor er jeg ynkelig.
Har også en eller anden idé om, at jeg bliver rask, hvis jeg bare får et barn. Så bliver det hele godt "igen". Og jeg ved jo godt, det ikke hænger sådan sammen, men for helvede hvor ville jeg gerne have et. 

Jeg tror også, jeg har mistet evnen til at forelske mig i nogen. Har ikke været forelsket i nogen siden Philip. Syntes, de var søde, var betaget af dem osv, men forelsket.. Nope. Og før blev jeg forelsket i enhver, der sagde, jeg var pæn (overdrivelse fremmer forståelsen). Det der kærlighedspis siger mig ikke rigtigt noget mere. Og det er ikke godt at kombinere det med ensomhed. 
Det handler nok også om, at jeg ikke magter at åbne mig for en, som jeg gjorde overfor Philip og Emil. Jeg gider ikke igennem det én gang til. Jeg magter ikke alt det der med, at jeg skal forklare ting, forsvare mig selv, fortælle dem, hvorfor jeg fungerer, som jeg gør. For let's face it, de bliver trætte af mig. 

For helvede jeg savner at gå i skole. Og til den smartass der vælger at sige "Så gå dog i skole!", du får en på hovedet, mkay honey?
Jeg savner bøgerne, at tage notater, at arbejde på en opgave, jeg savner det hele, bortset fra gruppearbejdet. Med mindre jeg var sammen med Lotte, selvfølgelig. I tager det for givet. Så I må meget undskylde, hvis jeg ikke har ondt af jer over, I skal op klokken halv syv hver morgen for at nå i skole, men det har jeg simpelthen ikke. 
Jeg kan tidligst starte på jura studiet om 4 år. Et års VUC & 3 års gymnasie. Så er jeg 21. 7 år på jura studiet, 28. Jeg elsker at gå i skole, men tanken om, at jeg skal bruge mindst 11 år på det endnu..... årha. 

Nu tager jeg en smøg og spiller Sims.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar