søndag den 23. oktober 2011

Blandet lort part 3.

Jeg tænker alt for meget, når jeg sidder her om natten. Alt kører rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke holde styr på mine tanker længere.

Jeg er så død bange. Bange for, at jeg aldrig kan få følelser for nogen igen. Jeg ved godt, det er latterligt, men.. Jeg har ikke prøvet det her før. Har ikke prøvet det der med, ikke at finde en eller anden spændende. 
Jeg hader, at jeg ikke kan få ham ud af mit hoved. Jeg hader følelsen af, at jeg ikke kan stille noget op. Jeg føler mig så fucking magtesløs. Og når man så finder ud af, at han er kommet videre, så falder det hele bare sammen.

Jeg er sur på min far. Jeg forstår det ikke, jeg forstår ikke ham. Jeg forstår stadig ikke, efter 15 år, hvordan han bare kunne smide mig ud af sit liv. Jeg kommer nok aldrig til at forstå det, men jeg kan ikke slippe noget, jeg ikke forstår. Det er møg belastende - jeg har brugt det meste af mit liv på at tænke over det her, analysere det, snakke med mor & farfar om det osv, men jeg kan ikke komme frem til et svar, og han kan ikke give mig et.
Jeg siger til alle, inklusive mig selv, at jeg er ligeglad, men det er jeg jo ikke. Det gør stadig fucking ondt, hver gang jeg bliver valgt fra. Jeg er bare blevet enormt god til at skjule det.


Jeg forstår heller ikke det der med, at man "kun skal have sex med en, man elsker". Det lyder da meget sødt osv, men come on. Måske er det bare fordi, de ting ikke hører sammen for mig - sex og følelser er to vidt forskellige ting. 


Jeg er træt af at vågne op gispende, badet i koldsved og med tårer i øjnene, fordi jeg har mareridt. Hver nat, flere gange om natten. 
Jeg er træt af, at jeg ikke har overskud til at følge min kur mere. De kg jeg havde tabt, har jeg sikkert taget på igen. Tør ikke stige op på vægten. 
Jeg er træt af at svede konstant. Selv når jeg fryser, sveder jeg. Lorte fucking angst, jeg gider dig ikke mere, gå din vej. 
Jeg er træt af, at Benedikte bor så langt væk. Jeg hader, at min bedste veninde er så langt væk, og jeg derfor ser hende så sjældent. 


Jeg burde bare gå i seng. Yaaaay, flere mareridt. Fucking love my life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar