mandag den 31. oktober 2011

Jeg har intet liv.

As you can see, skal jeg skrive om dem, der lavede et hjerte. So here we go.

Emil Blain; Du er herlig. En rigtig flink fyr, og jeg elsker at skrive med dig! Hyggenygge fyr.

Ralph; Jeg kender dig egentlig ikke, men du virker som en nice fyr. Og jeg elsker dit navn, just sayin'.

Morten Ipsen; Jeg går ud fra, det var dette, du forsøgte på? xD
Anyways, du er rigtig sød. Du er lidt freaky, især din humor, men man kan ikke lade være med at smile, når man skriver med dig. 


Mikkel Hansen; Søøøde dig. Jeg er så glad for, du altid er her til at støtte mig. Du er næsten blevet som en storebror for mig. Tak for det hele!

Simon Nielsen; Årha Simse, hvor skal jeg dog begynde? Kan stadig huske vores første samtale, der handlede om, hvordan vi sov med vores katte om natten. 
Du er en rigtig dejlig dreng, og jeg er virkelig ked af, jeg ikke skriver noget mere til dig. 

Nadia Nielsen; Oh my... Jeg elsker dig. Du er fantastisk og noget af det smukkeste, jeg nogensinde har set. Jeg hygger mig altid sådan i dit selskab, og selvom der tit går længe, mellem vi ses, er det altid nemt. Du er en pige, jeg ikke ville kunne klare mig uden. Møs!!

Michael Kjeldsen; Du er sød! Rigtig sød, sjov, hyggelig og random. 

Henriette Wurtz; Jeg kender dig ikke så godt, men hvor er du kær! Får altid lyst til at kramme dig, når jeg kigger på dine billeder. Sød pige!

Henriette Kahlert; Jeg er så glad for dig, og sætter så meget pris på al din hjælp, så sent som i dag. Jeg holder rigtig meget af dig, og vi må snart lige finde ud af noget, din smukke tøs!

Oliver Kusk; Baby, du ved allerede, hvad jeg vil sige. Tak fordi, du altid får mig til at smile. Glæder mig til den 12.<3


Nichlas Pagh; Din herlige dreng! Kan godt huske, hvor sur jeg blev, da jeg fandt ud af, at du har en kæreste, loool. Anyways, du er møg hyggelig, og jeg elsker vores samtaler!


Jack Munn; Jeg elsker dig. Skal vi ikke lade den ligge der? Du ved det allerede. Tak.<3

1 kommentar: