søndag den 5. februar 2012

Jeg har lyst til at kaste en stol i hovedet på dig. Jeg kan ikke forstå det... Hvorfor var jeg ikke nok? Hvorfor er hun bedre end jeg? Hvad gør hende bedre, end jeg er? Fortæl mig det, jeg har brug for at vide det, for jeg kan ikke se det. 
Jeg kan godt se, at hun er pænere, end jeg nogensinde kunne drømme om at blive, men... Det er også der, min forståelse stopper. Hun er irriterende, opmærksomhedssøgende, frustrerende og en masse andre ord, jeg ikke vil bruge her. Måske er jeg også det, det ved jeg ikke, men... jeg kan ikke forstå, hvorfor du valgte hende frem for mig - og det har jeg normalt ingen problemer med.

Og så at det lige er hende... havde det været en hver anden, næsten, så kunne jeg leve med det. Men ikke hende. Jeg har allerede mistet så meget til hende, og nu også dig. Det er næsten mere, end jeg kan håndtere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar