torsdag den 6. september 2012

Hej followers.
Jeg har egentlig intet spændende at fortælle, jeg ville bare komme med en update.

Pt. sidder jeg på et hotel i København og venter på, vi skal ned på den tyrkiske restaurant og spise aftensmad. 
Vi har været på Strøget i 4 timer, så jeg er smadret og ret broke! Ej, jeg købte faktisk ikke så meget, som jeg havde forventet, jeg ville. Jeg gik efter sweaters, en eyebrow kit og en bikini, og jeg fik alle 3 ting, plus lidt ekstra.
- der udover vil jeg lige informere om, at jeg er gået en størrelse ned i bukser! Det er jeg ret vild med. 

Jeg har fået de sejeste sweaters - den ene står der "Cool story bro. Tell it again", og den anden "Like a boss" - jeg er helt vild med dem! Og så er de dejlig store <3333

I morgen skal vi i Zoo, og jeg glæder mig som et lille barn - har altid elsket zoologiske haver, og så går turen tilbage mod Jylland bagefter, hvor jeg skal ud og bade med de små, far og beztie på lørdag. Bliver lækkert! Godt, jeg fandt en bikini!

Til slut, får I lige et af mine nye yndlings billeder:  


Daddy <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar