onsdag den 19. september 2012

Jeg har nu fået at vide, at jeg både er blank, blondine, har kønssygdomme, ynkelig, retarderet og burde gå ud og skære i mig selv - af én person. 

Jeg forstår det ikke, hvorfor skriver man sådan noget til andre mennesker? Det sårer mig ikke, men jeg bliver så utrolig vred, for intet af det er rigtigt, og han kender mig ikke, så hvordan kan han sige det? 
Hvorfor vælger man at gå til angreb på andre mennesker, fordi man ikke er enig med dem?

En stemme i mit hoved siger, at han bare er sur over, jeg valgte hans ven frem for ham, og han stadig er bitter over det - måske lidt en egoistisk tanke, men jeg kan ikke se, hvorfor jeg ellers skal behandles sådan.
Jeg har ingen problemer med at se, hvornår jeg har gjort noget forkert, eller når jeg har lavet en fejl, men dette kom ud af det blå, og jeg er stadig.. chokeret. 

Men samtidig kan jeg ikke lade være med at grine, når det er ham, der har ar fra cutting (No offence til dem der gør det, jeg har selv været der, jeg føler bare, det er komisk), det er ham, der bruger tid på at skrive en million beskeder til mig, bare for at rakke ned på mig, selvom jeg for længst er stoppet med at svare. Og når han så endda er over 20, så bliver det altså ikke mindre underholdende.

3 kommentarer:

  1. Nogen mennesker der har det svært psykisk nyder virkelig når andre har det værre end en selv.. Måske er det det han prøver bilde sig selv ind.

    Håber virkelig ikke du tager det ind det han skriver til dig. Han må jo ha det virkelig dårligt når han bliver ved med at skrive.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Du har nok ret :)
      Og nej, det er jeg ikke, men det må jeg lige tjekke ud!

      Slet