lørdag den 13. december 2014

Jeg havde ellers besluttet mig for, at jeg ville holde kærligheds-whineriet på et minimum herinde, men det er svært, når denne blog er min fortrolige. Så bær lige over med mig, okay?

Jeg synes virkelig, at kærligheden er blevet sværere. Måske er det fordi, jeg ikke kommer så meget ud mere, eller at jeg ikke er så tynd længere, eller at jeg bare... finder mig i mindre. 

Jeg er SÅ træt af det, især i dag. Jeg er træt af fyre, der lukker lort ud, når det ikke betyder noget alligevel. Er vi for fucks sake ikke snart for gamle til de lege? Til at lyve, bedrage og spille spil?

Jeg er træt af at falde for folk, der holder mig for nar. Jeg er træt af, at jeg ikke "bare" kan finde ham/hende, jeg skal blive gammel med. Hvor svært kan det være? Svært, åbenbart. 

Jeg er træt af at sidde og høre Taylor Swift, fordi hun laver sangene, der beskriver det hele. 

Men... måske savner jeg slet ikke en kæreste. Måske savner jeg den "selvtillid", en (GOD) kæreste giver en. Er det selvisk? Meget.

Måske er det fordi, at jeg for 4 år siden, var i et forhold med en fyr, jeg elskede virkelig højt, og at jeg savner den følelse. Måske er det det. Jeg ved det vitterligt ikke. Måske er jeg forvirret. 

Jeg ved bare, at jeg er træt af det, og at jeg bare gerne vil have, at han svarer mig, så jeg kan føle mig en smule vigtig. I den uge, det varer, haha. Grow the fuck up, girlfriend. 

"C'mon, make it easy, say I never mattered."  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar