mandag den 5. december 2011

Blandet lort part 8.

Jeg synes, det er noget mærkeligt noget at sige, at alle mennesker er smukke. Nej, det da ved Gud de ikke er. Ligesom det der "Man kan kun være smuk, hvis man er et godt menneske". Det er da noget mærkeligt noget, at være smuk er fysisk, i hvert fald i følge mig. Det handler ikke om, om man er sød, god ved andre, venlig, rar osv, men om hvordan, man ser ud. Man kan sagtens være skide smuk, og stadig være en kæmpe kælling. Trust me, jeg har gået i skole med dem.
Jeg kan da godt se, at nogle mennesker har en smuk personlighed, men det er bare noget helt andet. 


Jeg skulle forsøge at forklare pointen i forældremyndighed til mine søskende, og det gik vist meget godt. Da vi så sad og spiste, sagde min lillebror "Far, hvorfor har du ikke ansvaret for Michelle?" - var ved at spytte min pizza ud af overraskelse. Havde ikke regnet med, han forstod så meget, men det må han have gjort. 


Jeg glæder mig helt sindssygt til min fødselsdag. Med det samme jeg vågner, går jeg ned i byen og køber en pakke smøger, og uanset, om de spørger om ID eller ej, smider jeg mit ID kort i fjæset på dem. "SE JEG HAR DET RENT FAKTISK NU!!!"


Jeg har fået lavet piercing i læben, og jeg har aldrig følt noget mere smertefuldt. Tænkte bagefter, at hvis Line siger, det var et lille prik, så må hun aldrig slå mig. 
Så slugte jeg min piercing stav lørdag nat, pga alkohol (jeg drikker for meget...), så hullet var næsten groet sammen, da jeg vågnede i går. Så måtte jeg jo presse en anden piercing igennem igen, og for satan hvor gjorde det ondt. Så nu er min læbe mega hævet igen - hævelsen var ellers lige faldet lørdag. 
Har en øjenbryns piercing i - det kan ikke anbefales. Ikke særlig behageligt. Men har bestilt nye piercinger, så håber, de snart kommer. 


Jeg kan stadig ikke finde hoved og hale i ham. Magter snart ikke at blive ved med at kæmpe for det her, når jeg er den eneste, der prøver. 


Nå, nu vil jeg se Harry Potter & The Goblet of Fire! Dyne, here I come.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar