lørdag den 3. december 2011

Du giver mig hovedpine.

Jeg forstår det ikke. Hvordan kan du få mig til at føle mig så lille, selvom jeg ikke har gjort noget forkert? Hvordan kan du få mig til at sige "Undskyld, jeg lavede en fejl, jeg er menneske", selvom det ikke var mig, der fejlede? 

Jeg har tit sagt til mig selv, især for nylig, "Jeg ændrer mig ikke for ham" - men jeg kan jo mærke, at jeg gør det alligevel. Jeg siger undskyld, hvor jeg egentlig ikke har noget at undskylde for. Jeg siger okay til ting, jeg slet ikke er okay med. Jeg finder undskyldninger for dig konstant. "Armen det er nok derfor", "Han skriver i morgen", "Han har nok bare travlt" osv. Men det er jo ikke det, det handler om. Det handler om prioritering fra din side, og du prioriterer ikke mig højt nok. Og så må jeg jo sige "fair nok, his loss", selvom det er fucking hårdt.

Jeg magter det snart ikke mere. Jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op, hvad jeg skal sige, hvad jeg skal gøre, og hvor jeg skal gå hen. Jeg har bare brug for at vide, at du ikke er pisse ligeglad med mig, men ikke engang det kan du fortælle mig, så måske spilder jeg virkelig bare min tid på dig?
Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at du nok bare skal have tid, og det er fair nok (egentlig ikke efter 3 uger, men hey), men der er stadig den der lille stemme i mit hoved, der siger "Han vil jo ikke have dig. Face it, så havde han vist dig det. Så ville der ikke gå flere dage, uden I snakkede sammen, fordi du ikke lige startede samtalen."
Får hele tiden at vide, at jeg er nødt til at tage beslutningen om det her, for du gør det ikke. Men... det kan jeg ikke. Eller.. jeg ved det sgu ikke. Det kommer nok automatisk, hvis du ikke snart tager dig gevaldigt sammen, og det gør du ikke.


Jeg har intet at undskylde for mere. Jeg prøvede. Jeg har brugt de sidste 10 måneder på at prøve. Jeg har ventet, ventet og ventet. Jeg venter jo lige nu. Men jeg kan ikke blive ved med at vente. 
Bare husk på, at det kan være, jeg er væk, når du engang fatter, hvor fantastisk det her kunne være. Jeg har ikke tænkt mig at vente for evigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar