fredag den 9. december 2011

Flytning, røvhuller & glæde.

Har nu endelig fundet et sted, hvor jeg kan bo - skal flytte til Viborg 17. januar! Ikke, at jeg ikke må bo hjemme, slet ikke, men glæder mig alligevel! (Ja hidsige Skjern folk, jeg kommer hjem i weekenderne!)
Var oppe og se det i dag, og hold kæft hvor var det fedt. Super hyggelig atmosfære, rare mennesker, god beliggenhed, egen lejlighed, mulighed for klaver & sangundervisning, og... nå ja, JEG MÅ RYGE I LEJLIGHEDEN. Så behøver jeg ikke fryse min røv af <3333

Har nu fundet ud af, at alt det lort, mr. X lukkede ud for mindre end en måned siden, egentlig bare var løgn. Can't really say I'm surprised, men den gjorde lidt ondt alligevel. 
Men nu er han endelig ude af mit liv, og det er egentlig en utrolig lettelse. Blev ikke engang ked af det, kun pisse vred. Havde lyst til at kaste en stol hele vejen til Randers. For så stærk er jeg jo, det ved vi alle.

Glæder mig til at få mit eget sted. Glæder mig til, folk kommer og besøger mig. Glæder mig til at bo tættere på Nadia, Henriette og Casper. Glæder mig til at lære nogle nye mennesker at kende. Glæder mig til, måske, at få musik undervisning igen. Glæder mig mest af alt bare til, at jeg ikke skal sidde herhjemme mere. 
GLÆDER MIG OGSÅ TIL MIN FØDSELSDAG. Hæh. Og Abbies fest! Mit kostume er awesoooome!

Nu vil jeg gøre klar til film aften med moar. Hyg jer, kære mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar