fredag den 30. december 2011

Oh well.

Det er mærkeligt - da året begyndte, havde jeg en helt klar plan om, hvor jeg ville være, når året endte. 

Jeg havde planlagt, hvad jeg skulle lave, hvor jeg skulle være, hvem jeg skulle være sammen med og hvor længe, jeg skulle være der, med den person.

Nu er året slut i morgen, og det hele er vendt på hovedet.
Jeg er her ikke med den person, jeg havde regnet med, skulle være her, men med en bedre - selvom jeg aldrig troede, det skulle ske. Jeg laver ikke det, jeg regnede med, men det gør ikke så meget. Jeg er ikke det sted, jeg håbede, men på vej til et bedre sted.
Og vigtigst af alt, er jeg blevet meget mere klar i hovedet. Det er ligesom om, der er mere styr på det hele nu. Jeg kan endelig slappe af og sige "Okay, det er faktisk helt fint, det her!".

I may not have gone where I inteded to go, but I'm pretty sure I ended up where I need to be. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar