torsdag den 3. februar 2011

Attention whore.

Jeg bliver ind i mellem stemplet som en "attention whore", og sandheden er , at det er jeg måske også. Jeg kan godt lide opmærksomhed. Jeg elsker, at folk hører på, hvad jeg siger, når jeg har en pointe. Og jeg elsker at få respons på, hvad jeg siger/skriver. It makes my day.

Men folk misforstår tit min ærlighed med opmærksomheds søgende opførsel. Jeg siger skam ikke de ting for at få opmærksomhed, jeg er bare et utroligt ærligt menneske. Jeg elsker at give folk komplimenter, gøre dem glade og få dem til at smile. 
Så ja, jeg kalder højest sandsynligt andre folk lækre, selvom jeg har en kæreste. Men for Guds skyld, lad nu være med at lægge noget i det! I kan bare lade være med at være så hotte, altså!

Jeg snakker meget. Jeg er hyperaktiv, og jeg kan ikke sidde stille. Jeg misforstår alt seksuelt, og jeg elsker at diskutere. Jeg kan argumentere i timevis, og jeg kan gå kold efter 2 minutter. Jeg elsker at få ret, og jeg giver sjældent op. Min logik kan man ikke hamle op med, og min humor er helt i en klasse for sig. 

Men truth is, at jeg har det fedt. Jeg hygger mig, jeg har det sjovt, og jeg er glad. For første gang i.. ja, jeg nogensinde kan huske, er jeg ligeglad med, hvad I mener og siger om mig. Jeg ønsker ikke at såre nogen, men jeg kan ikke altid undgå det. Jeg har lavet mine fejl, jeg har mistet utrolig vigtige folk, men jeg har verdens bedste venner. 

Og alt det her, det gør mig til mig. Til Michelle Nørgaard, og hun er faktisk helt ok! 
Take it or leave it, honey. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar