onsdag den 9. februar 2011

Oh no, you ruined Paradise Hotel!

I'm not even gonna apologize.


Anyway, til dem der er venner med mig på facebook, I har måske set den lille fine diskussion, der har været på en af mine statusser, da jeg skrev følgende: ‎"I behøver ikke se paradise hele ugen. Imorgen ryger Fie ud, onsdag ryger Janni og Nichlas kommer ind, torsdag kommer Fie tilbage og ingen ryger ud til ceremonien.. Og så kommer Regitzes bror snart ind." Det resulterede i en del vrede personer, og fred være med det da! 


Jeg synes bare personligt, den blev kørt for langt ud. Jeg gentager gerne - jeg mente overstående som en joke, jeg aner ikke engang, om de personer er med i Paradise Hotel, da jeg ikke ser programmet, og det er bestemt med vilje. 


I starten var jeg sådan "ej, håber sgu egentlig ikke, det er rigtigt, da det så er lidt skod for dem, der går op i det". Nu er min holdning, at jeg håber, det er sandt. 


Nå, over and out!


Næsten, ville bare lige sige, at jeg har fået et kæmpe crush på Travis Clark fra We The Kings. Søde søde ginger! <3  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar